Każdy pacjent mający wątpliwości lub obawy czy jego prawa są przestrzegane, potrzebujący wsparcia i pomocy przy ich egzekwowaniu może skorzystać z pomocy Przedstawiciela Praw Pacjenta, którym jest Pani Hanna Siudut
Kontakt mailowy: h.siudut@domsueryder.org.pl
Kontakt telefoniczny: 52 329 00 95 wew. 167
Z pomocy Przedstawiciela mogą korzystać również osoby działające w interesie Pacjenta (rodzina, przedstawiciel ustawowy lub osoba bliska). Do zadań Przedstawiciela Pacjenta należy m.in.:
- podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach zgłoszenia naruszenia praw pacjenta;
- wskazanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta;
- współpraca z Kierownikami, Koordynatorami i Liderami procesów oraz Zarządem w zakresie przestrzegania praw pacjenta
- monitorowanie przestrzegania (poszanowania) praw pacjenta przez jednostki organizacyjne Pallmed sp. z o.o. udzielające świadczeń medycznych;
- przyjmowanie wniosków i skarg wpływających od Pacjentów;
- podejmowanie działań zmierzających do usunięcia przyczyny skargi;
- pomoc i współpraca z osobami (opiekunami, rodziną, przedstawicielami prawnymi) działającymi w interesie Pacjenta.
Będziemy wdzięczni za każdy głos krytyki, ale i także pochwały, bowiem zadowolenie z usług świadczonych przez Pallmed sp. z o.o. stanowi poparcie dla wysiłku podjętego na rzecz podnoszenia jakości opieki nad Pacjentem.
Ustawa_o_prawach_pacjenta_i_Rzeczniku_Praw_Pacjenta